De laatste loodjes - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Metje Vosselman - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Metje Vosselman - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Metje Vosselman

Blijf op de hoogte en volg Metje

28 Augustus 2009 | Nederland, Ermelo

De laatste loodjes.
Nog een paar dagen en dan is het zover. Het Vertrek is aanstaande. De laatste dagen zijn chaotisch: je wilt niet weten wat je allemaal nog moet doen voordat je de deur achter je dicht kunt trekken en je fietsje opstart. Beslissen wat je allemaal mee moet nemen, of eigenlijk beslissen wat je allemaal thuis moet laten. Want er is een grens aan de bagage die op een fiets past. En omdat dit geen elektrisch fietsje is,maar een exemplaar dat door vrouwkracht wordt aangedreven, moeten er knopen worden doorgehakt. Wel een toilettasje, maar geen koelkast. Wel een paspoort, maar geen bontjas etc. Niet getreurd: ik was toch al nooit een modepopje. Het is hartverwarmend om alle reacties te lezen die jullie hebben achtergelaten op mijn weblog of in mijn mailbox. Deze laatste zal straks buiten bedrijf zijn, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik op reis alle zakelijke mail ga behandelen, dat mag het thuisfront doen. Heb dus maar alvast medelijden met die arme achterblijvers. Jan en Monique: zet ‘m op.
Ik ben blij dat jullie zo massaal meeleven, dat doet me heel goed. Alvast bedankt en ‘keep up the good work.’ Verder heb ik op dit moment niet veel te melden, dinsdag gaat het feest beginnen en over een week heb ik waarschijnlijk meer beleefd dat de moeite van het delen waard is.
Verica and Graham: thank you for your warm words, I will remember them everywhere I go and keep you in my heart every mile of the way. Take good care of yourself and I will do the same. All my love.
TENSLOTTE:
Wist u dat…..
2100 km eigenlijk best wel ver is….ik het gelukkig niet in 1 dag hoef af te leggen….het eigenlijk hetzelfde is als het eten van een olifant: hapje voor hapje…..iemand dacht dat ik het in een week ging fietsen…..ik dacht het niet…..ik ga afsluiten met de wens die een van jullie me mailde: GAAN MET DIE BANAAN.






  • 28 Augustus 2009 - 20:04

    Jakob:

    Beste zus,
    het gaat je vast lukken.
    Ik wens je alle succes, geniet van alles wat je op je pad tegenkomt en een behouden terugkeer

  • 30 Augustus 2009 - 14:43

    Metje:

    Oeps, vergeten te melden dat de foto gemaakt is door Arda Konings

  • 30 Augustus 2009 - 18:06

    Corrie Kraan :

    Hey Metje,
    Ik wens je een fantastische tijd toe met veel nieuwe inspriratie en zal als ik zelf op het zadel zit zo af en toe een fietsgebed voor je doen.

  • 31 Augustus 2009 - 11:37

    Arda Konings:

    Hij is leuk he....?
    Die fiets bedoel ik....::--))


  • 02 September 2009 - 16:07

    Rieki:

    Hoi,
    Woon je tijdelijk niet in de buurt kom ik je in elke krant die ik opsla tegen.
    Veel succes de komende weken.

  • 02 September 2009 - 19:39

    Marjan Lieman:

    Hallo Metje
    Ik zag je foto in de krant en toen dacht ik weer aan het gesprek wat we vorig jaar op straat hadden. Toen had je nl net je nieuwe fiets en toen vertelde je me dat je dit van plan was. Ik vind het een hele prestatie. Ik zal je verslag volgen via je site.Heel veel succes.
    Gr. van je overburen.

  • 02 September 2009 - 23:38

    Arda Konings:

    Hee, Metje!
    Het stukkie stond mooi in de Ermelose krant vermeld met super-foto.
    Heb geregeld aan je gedacht en ben reuze benieuwd hoe het gaat en waar je nu bent.....
    Liefs,
    Arda

  • 02 September 2009 - 23:50

    Arda Konings:

    Hey Metje,nog even dit.
    Ik had ook een stukje naar de Stentor gemaild met een foto.
    Stond dus woensdag in de krant. Het was geredigeerd geplaats en er stond bij dat het een 'eigen foto' was.
    Dat vond ik dus ff minder. Daar doe ik m'n werk niet voor, toch?
    Nou meis, keep on going en: Gaan met die Banaan.
    Hoop dat het je goed gaat!
    Arda

  • 03 September 2009 - 07:59

    Hindrie:

    heel veel succes en we zullen aan je denken.

    Groetjes vanuit KLazienaveen

  • 03 September 2009 - 09:17

    Jaap Bos:

    Wist niets van je plannen, maar toen ik het las in de krant, zie ik uit naar de reisverslagen. Wens je héél veel sterkte toe en geniet van al het moois om je heen. Sterkte!!

  • 03 September 2009 - 12:01

    Fam. Franken:

    He buurvrouw,

    Wij willen je heel veel succes en kracht wensen met je voorgenomen fietstocht. Pittig hoor. Wij hebben er bewondering voor dat je zo iets aan durft te gaan. Het zal niet altijd meevallen, maar wat zal het een super gevoel zijn als het gelukt is. Heel veel succes. Wij volgen je reisverslagen.

    Groetjes van je overburen,

    Gerjan, Marjan, Jasmijn en Gert Jan

  • 03 September 2009 - 17:53

    Anke Vrijhof:

    Ha Metje,
    Flinke wind tegen of in de rug? De eerste etappe heb je inmiddels in de benen en billen. Ik vind je echt stoer hoor. Ben benieuwd naar je ervaringen. Kijk er naar uit iets van je te lezen.
    Heel veel succes, geniet ervan en ik wens je ook een veilige reis toe.


  • 06 September 2009 - 07:43

    Bewonderaar:

    Zomaar een bewonderaar uit Ermelo.
    Geweldig hoe en wat jij doet en natuurlijk is dat een hobby maar als ik 60 kilometer fiets vind ik dat al knap Dan je verhalen lees ik gewoon graag omdat je erg leuk schrijft.

  • 06 September 2009 - 08:34

    Fam. Ter Schiphorst:

    Knap dat je al zo'n stuk hebt afgelegd. We blijven je volgen. Gelukkig ga je naar het warme zuiden en dus beter weer tegemoet. Vele veilige en gezegende kilometers toegewenst van ons allen.
    PS Wij zorgen wel voor Jan (op maandagavond).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

40 dagen zonder seks

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

Home sweet home

07 Oktober 2009

Rome sweet Rome

04 Oktober 2009

Assisi

02 Oktober 2009

De uitslag

24 September 2009

Venezia
Metje

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 41920

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 11 Oktober 2009

40 dagen zonder seks

Landen bezocht: