De Alpen - Reisverslag uit Ried, Oostenrijk van Metje Vosselman - WaarBenJij.nu De Alpen - Reisverslag uit Ried, Oostenrijk van Metje Vosselman - WaarBenJij.nu

De Alpen

Door: Metje Vosselman

Blijf op de hoogte en volg Metje

17 September 2009 | Oostenrijk, Ried

Dit was nu eens een rustig dagje fietsen, een beetje freewheelen, een beetje uitrollen, af en toe nog een venijnig klimmetje, au dan voel je de Arlbergpap in de benen pas goed. Maar al met al een dagje door de Alpen fietsen met prachtige vergezichten, woeste rivier (de Inn), watervallen, bergen, bomen, dorpjes, en wat dies meer zij. Voor Kees en Door: ze hebben hier een vakantiepark met de pakkende titel: Carpe Diem (voor jullie eerstvolgende vakantie). Nu, ik kan jullie zeggen, dat was genieten!! Voor jullie plezier zal ik een paar foto’s bijvoegen. Ze halen het natuurlijk niet bij die vette grijns van gisteren, maar ik gun jullie nou eenmaal het allerbeste, vandaar dat ik op verzoek van de familie gisteren zelf maar eens in beeld verschenen ben. Persoonlijk had ik daar natuurlijk niet aan gedacht, maar o.a. Jacco had daar om gevraagd. Jacco meldde gisteren ook dat ik benoemd ben tot bergkoningin, maar ik heb hem ook blij gemaakt met de mededeling dat wanneer ik bergkoningin ben, hij (als mijn oudste zoon) dan toch onmiskenbaar de bergkroonprins is.
Morgen volgt de tweede en tegelijk laatste Alpenpas, want na de beklimming ben ik automatisch in Italië. Nou ja, automatisch, er moet hard voor gewerkt worden. Niet alleen door mij, ik verwacht van jullie toch ook de broodnodige support: jullie moeten me met z’n allen naar boven blazen. Dat brengt me meteen op mijn stukje van gisteren, waarin ik schreef dat ik helemaal op eigen kracht naar boven ben gefietst. Zonder de support van diverse engeltjes en mijn thuisfront was het een heel ander verhaal geweest. Dus mensen: jullie worden bedankt!! Nog niet tevreden achterover leunen: we zijn er nog niet. Ik moet nog uitrollen!? tot Assisi. Scorelijst doen we vandaag niet aan en de ‘ wist u dat’ pot is ook nog leeg. Volgende week nieuwe kansen. Tot webbens/loggens.

  • 17 September 2009 - 17:52

    Anneke:

    En wat vinden we het geweldig van je!!! We dat is het hele team Vosselman eigenlijk. We praten veel over je en over je prestaties en het was inderdaad een uitstekend idee om jezelf te laten fotograferen, vaker doen, geeft een leuk beeld van hoe je fietst, en is natuurlijk ook leuk voor later. Heb Jan deze week 2 keer gezien en hij is Supertrots, praat veel over waar je bent, en, en daar zul je blij om zijn, hij ziet er goed en weldoorvoed uit.Dat zal bij jou wel anders zijn, met je afgetrainde lijf...hihi iemand vroeg vandaag hoeveel kilo bepakking je bij je had, ik zei elke dag wat minder want ze valt natuurlijk af... kunnen die gewichten bij de standen worden vermeld? Metje... morgen is het weer menens maar jij gaat dat fietsen, hoe dan ook, en we verheugen ons op je verslag. Go girl, you can do it!!!Zet ém op, ik ga morgen van 9 tot 10:30 een stukje wandelen (in het bos met de stokken..sssttt niet verder vertellen) maar dan gan we in gedachten éven samen op, leuk he?. Tot morgen dus Metje!

  • 17 September 2009 - 18:28

    Dinie:

    je schrijft--mede--zodat wij ook weer asem geven, ja toch? Is de score aan belangstelling en reactie naar wens? Ik gun je die kleine meeleef-teksten.
    Jodel je je erdoorheen?
    Dit is toch 1000 x mooier dan in een auto zitten......
    Veel sterkte, maar weer...

  • 17 September 2009 - 20:00

    Ina:

    Ha Metje,...op bergen en in dalen ja overal is God.[kwam zo maar even bij me op]Wat een geweldige prestatie joh.Knap hoor.Hartstikke leuk om je zo te volgen.Heel veel sterkte morgen en we blijven voor je bidden,groetjes Ina

  • 17 September 2009 - 21:51

    Geke-Bert:

    We hebben er eigenlijk geen woorden voor,wat een bofkont Jan is met zo,n vrouw.We denken zelf dat hij volgend jaar ook met iets komt. Maar wat dat is denk ik nog voor velen een geheim.Metje we zijn trots op je

  • 18 September 2009 - 09:21

    Anke:

    Ha Metje,
    Geweldig joh, wat een prestatie! Zondag in de kerk werd er weer voor gebeden, zal je vast goed doen. Het is erg leuk om je verslagen te lezen. Zo reizen we een beetje met je mee.
    Ga zo door!!
    Groeten van ons en sterkte.

  • 18 September 2009 - 16:44

    Erik:

    Heej Metje,

    Met veel plezier lees ik je verslagen, maar nu zal ik ook eens reageren. Je zit nu op de helft van je 2200 km en nog steeds ben je niet in Ermelo. Dat getuigt wel van enorm veel doorzettingsvermogen en moed.
    Ik weet ook eigenlijk wel dat je door blijft trappen, ook al stort je erbij neer :-)
    Doe dat trouwens maar niet hoor, al blij dat je uit de alpen bent en niet in een ravijn kan rijden nu.
    Noudame, smul je banaantjes en je watertjes maar lekker op, kruip op dat zadel en trappen naar Assisi.

    Veel liefs,

    Erik

  • 19 September 2009 - 09:53

    Lucy :

    Metje wat een prachtige foto's maak je onder weg.En wat ga je goed ik vind het grandioos zoals jij daar toch maar weer iedere keer de moet op pakt om verder te gaan ik ben trots op je hoor ik lees de verslagen en vind dat je zo gezellig schrijft dat me dat wat doet ga zo door
    Lieve groetjes LUCY

  • 19 September 2009 - 19:45

    Anneke:

    Hoe is het vrijdag gegaan Metje,... dat vraag ik me nu steeds af, viel het uiteindelijk mee of kwam je aan op je tandvlees, en wat deed je vandaag? Je bent een spannend verhaal aan het worden en ik ben reuze benieuwd naar het vervolg! Raar idee dat ik meldinkjes zit wegtewerken terwijl jij daar "zit" af te zien. Morgen een fijne zondag gewenst! Rustdagje hoopik? Groetjes !!!

  • 20 September 2009 - 11:52

    Jan En Alie:

    Wat ben je al een eind op weg. Leuk om je reisverslag te lezen. We leven in gedachten met je mee en zijn blij dat het zo goed lukt. Veel plezier en sterkte toegewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ried

40 dagen zonder seks

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2009

Home sweet home

07 Oktober 2009

Rome sweet Rome

04 Oktober 2009

Assisi

02 Oktober 2009

De uitslag

24 September 2009

Venezia
Metje

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 41925

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 11 Oktober 2009

40 dagen zonder seks

Landen bezocht: